Lyxfällan

2010-02-24 @ 21:53:40
I dag är jag verkligen helt slut efter en heldag på jobbet. Det känns som att det har varit en problemlösar dag. Jag har knappt fått gjort något som jag egentligen skulle göra i dag, vilket betyder mer jobb i morgon. Men eftersom jag inte gillar att ta tag i problemen på en gång är det bara lärorikt för mig att vara fokuserad och verkligen göra det. Ett plus är ju att få jobba runt omkring kläder. LOVE IT!!! Efter jobbet var jag som vanligt jättetrött eftersom allt på jobbet skulle helst varit gjort i går och alla stressar runt. Men det är underbart att jobba runt i tempo, nu säger jag inte att jag vill jobba på mc donalds, utan att jag verkligen trivs med mina arbetsuppgifter och tempot. Det jag inte gillar är att när jag kommer hem är jag tvyngen att laga mat till mig själv och som sedan blir lunch till morgondagen och självklart blir det mat över så att min man får lite när han kommer hem. Stackarn i natt jobbar han till tre så han är nog inte hemma försen fyra. Men som sagt pengar är skönt att ha i mängder. I allafall nu har jag kollat på Lyxfällan och i dagens program var en av tjejerna med från glamoura. Efter programet inser att jag lever perfekt på mina tillgångar och som ett litet tips för alla budget plånböcker så är verkligen H&M`s naglack helt ok. Köpte i går ett som hete "Late 2 go" och det sitter fortfarande lika bra på naglarna som vilket annat nacklack som helst, så det ska jag fortsätta köpa. Kanske köper ett aprikost/rosa i morgon. Dessvärre behöver jag verkligen ett par beiga chinos, men hittar inga som sitter bra på mig. Några tips? Iallafall dagen har varit lång och nu är det dax för mig att lägga mig i sängen och läsa en stund innan jag somnar. Hoppas ni alla har haft en bra dag. XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback