Jag gjorde som alla andra....åkte till Ullared!!!!

2010-10-11 @ 22:26:09
Vaknade i morse lycklig som en lärka, gjorde snabbt i ordning mig för att gå till jobbet. Var på jobbet i någon timma för att sedan träffa älsklingen och därefter åka med Lotta och hennes mamma till Ullared (GeKås). Bilfärden var inte särskilt lång och jag fick läst mina gamla tidningar "Veckans Nu. Väl framme var det ingen kö in men så otroligt mycket folk inne i butiken. Det var jobbigt att ta sig fram i butiken för alla käringar stod mitt i gången hela tiden utan att tänka på att det faktiskt minst får iallafall plats två stycken. Min stackars älskling tyckte nog inte alls att shoppingen var rolig men stod antagligen ut för min skull. Jag hittade julsaker, nageldekorationer, hudvårdsprodukter, smått och gott till köket, en locktång och en vågtång och massa massa mer...  Det fanns så otroligt mycket till hemmet som jag skulle vilja ha men tyvärr gillar jag inte att slösa 1000 lappar på hemmet när man kan ha roligt för dem! Men jag blev jättebesviken att det inte fanns några fina kläder eller specifikt träningskläder som jag kom dit för att köpa. Så jag ser inte charmen som alla andra ser när det gäller att trängas och vänta för billigare varor.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback