En kall måndagskväll

2010-09-27 @ 21:07:25
Just nu sitter jag i soffan med massa kläder och en tjock filt och kollar på idol kvartsfinalen. Jag fryser som bara den, det kanske beror på att det bara är 8 grader ute just nu. Tröst äter choklad och kex med olika små ostar för att älsklingen har lämnat mig. Ja de kanske låter drastiskt men han kommer ju hem igen på torsdag, han är i skolan denna vecka. Jag får var glad att han inte är borta längre än vad han är, men visst känns det otroligt jobbigt att han inte är hemma. Människor brukar alltid säga att man vet inte vad man har försen det är borta. I mitt fall så vet jag vad jag har mitt liv varje dag och jag otroligt tacksam och glad för det. Varje människa behöver verkligen kärlek i sitt liv och jag hoppas verkligen att alla får uppleva den underbara känslan att få vara kär och galen.
Men nu tillbaka till min mysiga hörna i soffan med chocklad, skvallertidning och tv-tittande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback