Underbara löninghelg!

2010-09-26 @ 23:11:12
I fredags så var jag ledig från jobbet efter kiropraktorn. Så jag valde att spendera min dag tillsammans med min älskling. Vi åt lunch och shoppade massa kläder och skor, eller om sanningen skall fram så var det faktiskt jag som shoppade och han var med som stöd. Fast det var mest underbart att få vara tillsammans med honom. (Jag visar i morgon vad jag shoppade). Sedan gick vi på tidig after work tillsammans med min underbara vän Lotta som sedan lede till en annan after work. Slutligen hamnade vi på systemet och på en förfest med mycket akademiska studenter. Studenter som går i samma klass som Lotta och kunde inte sluta prata om allt som pågår i deras liv inom skolan. Tillslut kom min lillebror och livade upp stället, thank gud! Kvällen slutade med att gå och leta efter ett ställe som inte hade en kö på avenyn i ösregnet tillsammans med min lillebror. Lyckan blev för mig att vi gick hem och sov.

Lördag morgonen började med shopping tillsammans med min älskling och lillebror. Det var mest min lillebror som köpte kläder medans vi följde med som support. Efter shoppingen gick vi till Bergkungens bio och såg filmen Interception. Vi valde att gå och se den på V.I.P. föreställningen. En helt klart superbra bio med möjlighet till drinkar innan föreställningen och sedan var det stora läderfotöljer med mycket plats mellan varje fotölj, vilket man inte är van vid när man går på bio. Filmen var jättebra och underhållande plus att det var fantastiskt roligt att äntligen få gå på V.I.P föreställningen, verkligen att rekommendera.

I dag har jag städat, tvättat och shoppat nya kläder till älsklingen. Dagen har gått så otroligt fort och i morgon är det redan måndag och tillbaka till jobbet igen. Det har varit helt underbart att få ha varit ledig i två fredagar, det borde man alltid få vara. Dock var jag ju sjuk en fredag och sov mestadels men helgen blir ju så otroligt mycket längre och man känner sig mer utvilad än vanligt. Så lönehelgar är helt underbara i all sin ära men som alla andra lönehelger så har det gått för mycket pengar! Dax att spara dem!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback