(10/10/10) FÖRLOVAD

2010-10-10 @ 21:07:33
Dagen har äntligen kommit som jag så länge har pratat om och hållt hemligt för er. Min älskling har äntligen friat till mig och självklart så har jag vetat om det sedan länge och därför har jag just längtat efter denna magiska dag 10/10/10. Jag tror jag aldrig har varit så säker på något annat än att jag vill spendera all min tid med denna otroligt underbara man. Han gör mig både lycklig och till en bättre människa. Jag kan inte beskriva i ord längre hur glad och lycklig jag är som har en ring på min vänstra hand som visar hela världen att jag är förlovad med den person som betyder mest för mig. För att fira detta specifika ögonblick åkte vi upp till Heaven 23 för att äta en tre rätters romantisk middag bara han och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback