Har jag blivit en varm softis!

2010-10-17 @ 21:58:19
Jag tror att jag har blivit för bekväm för mitt eget bästa. Som alltid har jag bara mig själv att skylla. När jag åkte till usa så gick jag upp x antal kilo och nu har jag nästan nått den extrema vikten igen. Till att börja med har vi min vikt IGEN då jag har superlätt för att lägga på mig vikt om jag inte gör någonting åt det. Så jag ska börja med att läsa ELLEs tips hur man tar sig från soffan till gymmet typ. Sedan måste jag sätta upp mål för mig själv varför jag borde träna. Detta är för att jag själv inte klarar av min kroppsliga vikt och behöver ha mer energi. Jag har ju redan ett SATS kort men har inte lyckat ta mig till gymmet än vilket är egentligen hemskt för att jag betalar för något som jag inte gör så att säga, snacka om att kasta pengarna i sjön. 
Följden av att jag väger för mycket är att jag mer än gärna har på mig olika slagt leggings även treggings som är underbara att ha på sig. Så här behövs en stor förändring och jag hoppas att ni kan följa min jobbiga resa att ta mig i från soffan till ett mera aktivare liv och därmed hälsosammare. 
Bara för att jag har blivit en sådan softis så har jag självklart köpt ett par innetofflor och ett par höst skor från Shefherd bara för att de är så underbart varma att ha på sig vilket jag älskar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback