TGF Kiropraktorn

2010-09-26 @ 02:35:11

Tacka gudarna för kiropraktorer !!!
För cirka ett år sedan precis innan sluttentorna så sträckte jag min nacke ganska kraftigt och en del av smärtan har alltid funnits kvar sedan dess. När jag sedan började jobba så jobbade jag i många timmar utan att röra på mig vilket gjorde så att jag fick kraftig värk i mina axlar och rygg. Eftersom det är andra människor på mitt jobb som har haft samma problem så fick jag ett tips om att gå till en kiropraktor i Göteborg. Så i fredags gick jag dit, lite nervös för att jag inte visste om det skulle göra ont eller inte. Men läkaren var så duktig och nu så är min kropp som ny. Det gjorde inte allls ont, men ljudet låter ju hemskt och jag blev lite nervöst över det, men som sagt det gick jättebra. Det är helt otroligt att jag mår så bra som jag gör efter bara några minuter hos dem och kommer absolute att fortsätta att gå till honom. För er som behöver gå till en kiropraktor så kan jag starkt rekommendera att gå in på hemsidan www.ryggskott.net. Delad glädje är ju dubbel glädje!, enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback