Försöker hitta krafter....gjorde min svenska medborgargarplikt!

2010-09-19 @ 19:47:53
I fredags gick jag hem från jobbet för jag var så förkyld och helt slut att jag inte klarade av att jobba. Jag tycker inte om att känna mig svag och inte klara av saker men det var helt klart det bästa för min egen del. Dessutom har jag inte varit borta från jobbet en enda dag från jobbet sedan jag började den 1 februari. Hela helgen har jag tryckt i mig massa mediciner men inget verkar fungera och jag är fortfarande sjuk. Skall gå till jobbet i morgon och försöka göra mitt bästa för att klara av dagen och göra mitt bästa på jobbet.

Bara för att jag är jättesjuk så har det inte hindrat mig för att göra min plikt i samhället...jag pratar ju självklart om valet 2010. Så det första jag gjorde va att gå till en skola och rösta i morse tillsammans med älsklingen. För er som inte har röstat så måste jag bara meddela att då har ni heller inget att klaga på de 4 näst kommande åren heler eftersom ni inte gjort er plikt i samhället. Det är ju en personligt plikt att få hitta all information för vad alla partier står för och att gå och rösta så jag hoppas att ni verkligen har gjort detta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback