I goda vänners sällskap!

2010-10-16 @ 14:07:52
I går hade vi vänner över för ett glas vin/öl eller två bara för att umgås med myskläder. Det är alltid roligt att umgås med vänner under lite nyktrare förhållanden för då får man ut mer av det. Men visst är det så himla kul att gå ut och dansa men föredrar att göra detta några gånger på året nu när man jobbar och behöver vila upp sig lite granna. I allafall i dag jobbar pojkvännen så jag får städa upp efter alla i dag. Diska och torka av bordet som är verkligen en katastrof eftersom mina magasin låg på bordet och någon har spillt öl så är den nu fastlistrad till bordet. Men som tur var så var de ingen bra tidning =) Lite får man ju ta när man bjuder hem människor!

I dag så kommer jag spendera dagen med Lotta (som snart åker i väg på en jorden runt resa typ) vilket kommer bli underbart och roligt. Vi skall ta de så lugnt som möjligt, bara gå på höstpromenad och kolla på film. Men just nu så kollar jag på Säsong 5 av The Hills och läser nya tidningen av ELLE (som jag började prenumera på), som jag fick hem i brevlådan i veckan. Så snart har jag hela kollektionen till min samling. Alltid bra att ha hemma i fall man har tråkigt eller är sjuk någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback